خبرگزاری کار ایران

شناسایی و بازداشت سرکردگان داعش در میان آوارگان + فیلم

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۸۲۹

نیروهای امنیتی و اطلاعاتی عراق برخی از عناصر و سرکردگان گروه تروریستی داعش که قصد داشتند در میان آورگان پنهان شده و از موصل بگریزند را دستگیر کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از الموصلیه، نیروهای امنیتی و اطلاعاتی عراق موفق شدند بسیاری از عناصر گروه تروریستی داعش که سعی می‌کردند با استفاده از پوشش آوارگان موصلی از منطقه بگریزند را شناسایی و دستگیر کنند. 

برخی از شخصیت‌های داعشی که در ویدیوی زیر مقابل دوربین قرار می‌‌گیرند، از جمله سران این گروه تروریستی در شهر موصل به شمار می‌روند. 

یکی از این افراد «ابو ایمان الحبیطی» مسئول املاک و مستغلات تحت کنترل داعش در شهر موصل و همچنین از فرماندهان میدانی این گروه تروریستی است که با مخفی شدن در میان آوارگان در منطقه «النبی جرجیس» سعی در فرار از دست نیروهای امنیتی داشت. 

از دیگر تروریست‌های دستگیر شده «سیف فخری ابراهیم السراج» ملقب به «ابو ایوب» از قضات محکمه‌های شرعی گروه تروریستی داعش است که در منطقه «المکاوی» شناسایی شد. 

 «محمد شحاذه الحدیدی» از مسئولان امنیتی گروه تروریستی داعش و مسئول ایست بازرسی‌های این گروه تروریستی در موصل از دیگر افراد دستگیر شده است. 

از دیگر افراد دستگیر شده می‌توان به «حسین محمد» از تروریست‌های فعال در پلیس گروه تروریستی داعش موسوم به «الشرطه الاسلامیه» و فرزند «محمد ابوموسی» از سرکردگان گروه تروریستی داعش اشاره کرد.

همچنین «ابو موسی» از مسئولان ارشد این گروه تروریستی در موصل از دیگر چهره‌های دستگیر شده داعشی است که سعی داشت با مخفی شدن در میان آوارگان موصلی از چنگ ماموران امنیتی عراق بگریزد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز