خبرگزاری کار ایران

تونی بلر: برگزیت نباید اتفاق بیافتد

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۰۱۹

نخست وزیر پیشین انگلیس تصریح کرد ضروری است روند خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا متوقف شود.

به گزارش ایلنا به نقل از اسکای‌نیوز، «تونی بلر» نخست وزیر اسبق انگلیس در گفت‌وگو با شبکه اسکای نیوز اعلام کرد معتقدم امکان این امر وجود دارد که برگزیت اتفاق نیفتد و انگلیس از اتحادیه اروپا خارج نشود. 

وی تصریح کرد به نظر من کاملاً ضروری است که چنین اتفاقی نیافتد، زیرا معتقدم هر روز شواهد تازه‌ای را می‌بینیم که برگزیت از نظر اقتصادی و سیاسی به ما لطمه می‌زند. 

بلر ادامه داد به نظر من افکار عمومی درباره برگزیت در حال تغییر است. 

نخست وزیر اسبق بریتانیا اضافه کرد سال گذشته همین موقع ما بیشترین سرعت رشد اقتصادی را در گروه هفت داشتیم اما اکنون سرعت رشد اقتصادی ما در گروه هفت از تمامی کشورهای عضو این گروه کمتر است. 

تونی بلر خاطرنشان کرد پس‌اندازهای ما در پنجاه سال گذشته به پایین‌تر سطح ممکن رسیده است. 

وی افزود جامعه بین‌المللی سرمایه‌گذار، دید نسبتاً منفی نسبت به ما پیدا کرده است و هم اکنون ارزش پول ما نیز ده تا بیست درصد کاهش داشته است. 

نخست‌وزیر پیشین بریتانیا ادامه داد برای مثال سرمایه‌گذاری در صنعت خودروسازی سی درصد کاهش پیدا کرده است و استانداردهای زندگی مردم نیز رشدی نداشته است. 

وی تاکید کرد ادامه این روند باعث وارد آمدن لطمه جدی به بریتانیا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز