خبرگزاری کار ایران

الحریری:

ارتش لبنان اتاق عملیات مشترک با ارتش سوریه ندارد

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۸۵۴

نخست‌وزیر لبنان در اشاره به تداوم حملات ارتش سوریه به مواضع تروریست‌ها در بلندی‌های عرسال، اعلام کرد ارتش لبنان اتاق عملیات مشترکی با ارتش سوریه ندارد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسکای‌نیوز، جنگنده‌های ارتش سوریه، صبح امروز- سه‌شنبه- حملاتی را علیه مواضع تروریست‌ها در اطراف شهر مرزی عرسال در مرزهای سوریه و لبنان انجام داد.

این چهارمین عملیات ارتش سوریه طی هفته جاری است که در جریان آنها، پایگاه‌های جبهه النصره در بلندی‌های عرسال بمباران می‌شوند.

در همین راستا، «سعد الحریری» نخست‌وزیر لبنان، ساعاتی پیش اعلام کرد که اتاق عملیات مشترکی میان دو ارتش سوریه و لبنان وجود ندارد و ارتش لبنان مسئول اداره جنگ در جرود عرسال است.

الحریری تصریح کرد، عدم ترسیم مرزها باعث ایجاد «مشکل» شده است و به همین دلیل، نیروی هوایی سوریه مناطقی را که تصور می‌کند تابع خودش است و ما فکر می‌کنیم تابع ماست، بمباران می‌کند.

وی تأکید کرد، عملیاتی سازماندهی شده در بلندی‌های عرسال توسط ارتش انجام خواهد شد و دولت برای این موضوع، اختیارات را به ارتش داده است.

پیش‌تر نیز منابع لبنانی اعلام کرده بودند، ارتش لبنان مرزهای عرسال و بلندی‌های این شهر را به منظور انجام عملیات در آنجا بسته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز