خبرگزاری کار ایران

مقام‌های واشنگتن:

در ارتباط با ونزوئلا تمامی گزینه‌ها روی میز است

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۲۳۴

مقام‌های آمریکا اعلام کردند که در رابطه با اقدام‌های رئیس‌جمهوری ونزوئلا در برخورد با مخالفان تمامی گزینه‌ها روی میز است.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، یکی از مقام‌های بلندپایه دولتی ایالات متحده آمریکا اعلام کرد که دولت این کشور علیه اقدام های «نیکلاس مادورو» رئیس‌جمهوری ونزوئلا در برخورد با مخالفان، تمامی گزینه‌ها را روی میز دارد. 

این مقام آمریکا که نخواست نامش فاش شود، در پاسخ به پرسشی مبنی بر احتمال قطع خرید نفت توسط آمریکا از ونزوئلا اعلام کرد که دولت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا برای برخورد با «نیکلاس مادورو» رئیس‌جمهوری ونزوئلا تمامی گزینه‌ها را روی میز دارد. 

وی در ادامه از ارائه جزئیات بیشتر در خصوص نوع واکنش ایالات متحده آمریکا به رویکردهای دولت ونزوئلا خودداری کرد اما گفت که آمریکا انتخابات برنامه‌ریزی شده توسط نیکلاس مادورو در تاریخ ۳۰ جولای را قبول ندارد. 

این مقام آمریکایی تصریح کرد که این انتخابات که با هدف تشکیل مجلس موسسان برگزار می‌شود، در واقع تلاش دولت ونزوئلا و مادورو برای خودکامگی و دیکتاتوری کامل در این کشور است. 

وی همچنین در خصوص وضع تحریم‌های نفتی علیه ونزوئلا اعلام کرد که تمامی گزینه‌ها روی میز است. 

این مقام تاکید کرد که تصمیم‌هایی اتخاذ خواهد شد که نسبت به تاثیرات بالقوه آن بر اقتصاد آمریکا و مشاغل شهروندان این کشور آگاهی کامل وجود داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز