خبرگزاری کار ایران

ترزا می‌تا سال ۲۰۲۰ نخست وزیر می‌ماند

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۲۴۸

یکی از وزرای بریتانیایی و از دوستان نزدیک نخست‌وزیر این کشور از باقی ماندن نخست‌وزیر بریتانیا در رأس دولت تا سال ۲۰۲۰ میلادی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «کریس گریلینگ» وزیر حمل و نقل بریتانیا که از دوستان نزدیک «ترزا می‌» به شمار می‌رود، عنوان کرد که نخست‌وزیر بریتانیا تا سال ۲۰۲۰ میلادی در منصب خود باقی خواهد ماند. 

وی در ادامه تصریح کرد که ترزا می‌ حتی می‌تواند پس از آن در انتخابات آتی مجددا به عنوان نامزد حزب محافظه کار حاضر شود. 

وزیر حمل و نقل بریتانیا اعلام کرد که ترزا می‌ دست‌کم تا ماه مارس سال ۲۰۱۹ میلادی که طرح خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا به نتیجه نهایی برسد، در رأس دولت خواهد بود چرا که وی از حمایت کامل محافظه‌کاران برخوردار است. 

گریلینگ در انتخابات سال ۲۰۱۶ میلادی که طی آن ترزا می‌به رهبری حزب محافظه‌کار انتخاب شد، به عنوان مدیر کمپین انتخاباتی می‌فعالیت می‌کرد. 

قدرت ترزا می‌پس از انتخابات اخیر که برخی از کرسی‌های پارلمان را از دست داد رو به ضعف گذاشت.

به‌رغم اظهارات ترزا می‌ مبنی بر این که به عنوان نخست‌وزیر به فعالیت خود ادامه خواهد داد و همچنین اظهارات اعضای ارشد حزب محافظه‌کار بریتانیا مبنی بر عدم تمایل به جایگزینی می‌، همچنان گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر جدال و رقابت برای انتخاب فردی جدید به عنوان رهبر حزب محافظه‌کار و نخست‌وزیر بریتانیا وجود دارد. 

وزیر حمل و نقل بریتانیا در پاسخ به پرسشی مبنی بر نظر وی در خصوص تمایلش برای ابقای ترزا می‌تا سال ۲۰۲۰ یا جایگزینی فرد دیگری به عنوان نخست‌وزیر پس از به نتیجه رسیدن برگزیت تصریح کرد که من می‌‌خواهم ترزا می‌نخست‌وزیر باقی بماند و معتقدم که وی این کار را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز