خبرگزاری کار ایران

پیشروی نیروهای مقاومت در عرسال/ سرکرده النصره دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۵۰۳

نیروهای مقاومت در ادامه پیشروی‌های خود در مناطق عرسال و القلمون بسیاری از مناطق حساس و کلیدی را از کنترل عناصر النصره خارج کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از النشره، در سومین روز از عملیات مشترک نیروهای مقاومت در منطقه‌های عرسال و القلمون نیروهای سوری و حزب‌الله موفق شدند خطوط مقدم دفاعی تروریست‌ها را درهم شکسته و در منطقه «جرود فلیطه» واقع در غرب قلمون پیشروی‌های گسترده‌ای انجام دهند. 

در این پیشروی سریع، نیروهای حزب‌الله موفق شدند «ابومالک التلی» رهبر النصره در این منطقه را نیز زنده دستگیر کنند. 

در پیشر‌وی‌های اخیر دست‌کم ۶۹ تروریست کشته و ده‌ها نفر دیگر زخمی یا تسلیم نیروهای حزب الله شدند. 

همچنین منابع امنیتی اعلام کرده‌اند در حملات موشکی و توپخانه‌ای به مواضع تروریست‌ها خسارات سنگینی به تجهیزات و تسلیحات تروریست‌ها وارد شده است. 

منابع امنیتی در ادامه تصریح کردند مهم‌ترین مرکز عناصر تروریست در عرسال یعنی «وادی العوینی» که با ارتفاع دو هزار و ۳۵۰ متری از سطح دریا از مناطق استراتژیک تروریست‌ها به شمار می‌رفت نیز به دست رزمندگان حزب‌الله فتح شده است. 

 «وادی الریحان» از دیگر مناطق استراتژیکی است که توسط نیروهای حزب‌الله از اشغال عناصر تروریست النصره آزاد شده است. 

نیروهای حزب‌الله همچنین با کنترل کامل تپه «سرج السیار الحطب» حملات خود به سوی «اللزابه» را آغاز کرده‌اند. تمامی تپه‌های جنوبی «وادی الخیل» نیز از اشغال عناصر النصره پاک‌سازی شده است. 

برخی از منابع اعلام کرده‌اند با شکست‌های پی‌درپی عناصر تروریست در جنوب لبنان و درخواست کمک این عناصر، تحرکات مشکوک ارتش اسرائیل در جنوب منطقه مذکور رصد شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز