خبرگزاری کار ایران

مشاور ترامپ به اراضی اشغالی سفر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۰۵۴

مشاور رئیس‌جمهوری آمریکا برای کاستن از تنش‌های موجود میان فلسطینیان و رژیم صهیونیستی، به اراضی اشغالی سفر می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، مقام‌های رسمی آمریکایی اعلام کردند «جیسون گرینبلت» مشاور ارشد «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری این کشور در مذاکرات بین‌المللی، امروز –دوشنبه- به منظور کاستن از تنش‌ها میان فلسطینیان و اسرائیل، وارد اراضی اشغالی می‌شود. 

وی قصد دارد در این سفر ضمن دیدار و مذاکره با طرف‌های فلسطینی و اسرائیلی، از تنش‌های موجود در اراضی اشغالی که از یک هفته پیش اغاز شده است، بکاهد. 

نیروهای امنیتی اسرائیل پس از عملیات شهادت‌طلبانه هفته گذشته، که به کشته شدن دو مامور پلیس این رژیم منجر شد، اقدام به نصب تجهیزات امنیتی بر ورودی‌های مسجد الاقصی کرده‌اند که مورد اعتراض فلسطینیان قرار گرفته است. 

فلسطینیان این اقدام رژیم صهیونیستی را گامی در راستای اتخاذ کنترل بیشتر بر مسجد الاقصی قلمداد کرده‌اند و با تجمع در مقابل مسجد الاقصی از ورود به مسجد در اعتراض این تجهیزات امنیتی خودداری می‌کنند. 

در درگیری‌های روی داده میان صهیونیست‌ها و معترضان فلسطینی تاکنون پنج فلسطینی به شهادت رسیده‌اند. همچنین یک فلسطینی با انجام یک عملیات شهادت‌طلبانه سه اسرائیلی را از پای درآورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز