خبرگزاری کار ایران

اپوزیسیون رژیم صهیونیستی خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام شد

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۶۶۴

حزب اردوگاه صهیونیستی خواستار منحل شدن دولت و برگزاری انتخابات زودهنگام با استناد به پرونده‌های فساد مالی نخست‌وزیر اسرائیل شد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری البلد، حزب «اردوگاه صهیونیستی» به رهبری «آوی گبای» با استناد به پرونده‌های فساد مالی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل خواستار منحل شدن دولت و برگزاری انتخابات پیش از موعد شد. 

گبای با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که با توجه به اتهام‌های جدید مطرح شده علیه نتانیاهو، تمامی احزابی که با دولت ائتلاف کرده و درآن نقش دارند، باید با شجاعت برای محافظت از مردم، دولت را منحل و درخواست انتخابات زود هنگام بدهند. 

وی در ادامه افزود: «زمانی که نهادهای قضایی و امنیتی نتانیاهو را به اتهاماتی همچون رشوه، کلاهبرداری و خیانت در امانت متهم می‌کند، نتانیاهو نیز صلاحیت و قدرت خود برای نخست‌وزیری اسرائیل را از دست می‌دهد. »

روز پنج‌شنبه پلیس رژیم صهیونیستی گزارشی را به دادگاه عالی اسرائیل داد که بنا بر این گزارش نتانیاهو به دریافت رشوه، دور زدن قانون و خیانت در امانت متهم شده بود. 

دادگاه صلح رژیم صهیونیستی انتشار جزئیات تحقیقات به عمل آمده از نتانیاهو و هرگونه خبر در این زمینه را ممنوع اعلام کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز