خبرگزاری کار ایران

کاهش شدید رضایت شهروندان آمریکایی از عملکرد ترامپ

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۱۵۳

نتایج تازه‌ترین نظرسنجی‌های انجام شده در ایالات متحده آمریکا نشان می‌دهد میزان رضایت شهروندان آمریکایی از عملکرد رئیس جمهوری این کشور به شدت کاهش یافته است.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، بر اساس نتایج جدید‌ترین نظرسنجی‌ها میان شهروندان آمریکایی نشان می‌دهد که رضایت مردم ایالات متحده از عملکرد رئیس‌جمهوری این کشور در شش ماهه نخست فعالیت وی به شدت در حال کاهش است. 

بر اساس این نظرسنجی در شش ماهه نخست ریاست جمهوری «دونالد ترامپ» میزان تایید عملکرد وی به پایین‌ترین سطح کاهش یافته است. 

این نظرسنجی که توسط موسسه نظرسنجی «اس اس آر اس» برای شبکه تلویزیونی سی ان ان انجام شده بود، حاکی از این است که میزان عملکرد ترامپ طی شش ماه نخست ریاست‌جمهوری‌اش تنها مورد تایید ۳۸ درصد از شهروندان آمریکایی است. 

آمار نظرسنجی انجام شده نشان می‌دهد که این آمار به نسبت ماه آوریل شش درصد کاهش پیدا کرده است. 

بر اساس این نظرسنجی ۵۶ درصد از مردم ایالات متحده آمریکا که در این نظرسنجی شرکت داشتند، عملکرد ترامپ در این شش ماه را رد کردند. 

این آمار در میان روسای جمهوری ایالات متحده آمریکا بی‌سابقه بوده و بد‌ترین نتیجه یک رئیس‌جمهور در چند دهه اخیر ایالات متحده به شمار می‌رود. 

این نظرسنجی به صورت تلفنی و در روزهای سوم تا ششم آگوست از میان یک هزار و ۱۸ نفر از شهروندان آمریکایی انجام شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز