خبرگزاری کار ایران

لولا در مسیر بازگشت به ریاست‌جمهوری برزیل

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۱۷۳

رئیس‌جمهوری برزیل به رغم مشکلات زیادی که در راه رسیدن به ریاست‌جمهوری دارد تلاش‌های خود برای رسیدن به این سمت و البته فرار از زندان را آغاز کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، « لوئیز ایناسیو لولا دا سیلوا» رئیس‌جمهوری پیشین برزیل روز پنج‌شنبه با انتشار ویدیوئی که در حال گسترش در فضای مجازی است در خصوص سفرهای خود به شهرهای برزیل اعلام کرد: «من این سفر بزرگ را برای اینکه امور را از نزدیک ببینم و مستقیما به مشکلات مردم گوش کنم انجام داده‌ام.»

به رغم اینکه مبارزات انتخاباتی برای انتخابات اکتبر سال ۲۰۱۸ میلادی به صورت رسمی آغاز نشده است لولا تاکنون به ۲۰ شهر برزیل سفر کرده و در این سفرها با مردم ملاقات کرده است.

به نظر می‌رسد لولا داسیلوا یک بار دیگر در نظر دارد شانس خود را برای رسیدن به ریاست‌جمهوری و همچنین خلاص شدن از محکومیت زندانی که به نظر می‌رود در انتظار وی است امتحان کند.

وی در یکی از این شهرها تصریح کرد: «ما در سال ۲۰۱۸ میلادی قصد داریم یک فرد دموکراتیک را برای رهبری این کشور انتخاب کنیم و باید برای این امر سازماندهی را از هم‌اکنون شروع کنیم.»

لولا داسیلوا ادامه داد: «به رغم اینکه ۷۱ سال سن دارم ولی همچنان می‌توانم با یک نامزد ۳۰ ساله مبارزه کنم. می‌خواهم به همه نقاط این کشور رفته و وجدان مردم را بیدار کنم.»

وی قصد دارد به ۳۵۹ شهر برزیل سفر کند که به خودی خود یک تور ماراتن به شمار می‌رود.

یکی از سخنگویان لولا داسیلوا علام کرد وی در این سفرها با کشاورزان دیدار و از پروژه‌های مبارزه با فقر حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز