خبرگزاری کار ایران

افشای سندی از تلاش‌های تیم انتخاباتی ترامپ برای دیدار با پوتین

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۹۷۱

ابعاد پرونده تماس‌های احتمالی تیم انتخاباتی ترامپ با مقام‌های روسی در حال افزایش است. یک ایمیل تازه فاش‌شده از تلاش ‌تیم انتخاباتی ترامپ برای تماس با پوتین حکایت دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، این روزها، فشار بر دولت و شخص دونالد ترامپ بسیار افزایش یافته است. از آن جمله است واکنش به مواضع جنجالی او درباره تظاهرات نیروهای راست‌افراطی در شارلوتزویل و همچنین ابهامات ناشی از برکناری استراتژ ارشد کاخ سفید «استیو بنن» و حتی چرخش آشکار در رویکرد او در قبال افغانستان.

در چنین شرایطی، شبکه خبری CNN از پیدا  شدن یک ایمیل در چارچوب تحقیقات پیرامون تماس‌های احتمالی  تیم انتخاباتی دونالد ترامپ با مقام‌های روسی ایمیلی خبر داده است که حکایت از تلاش اعضای این تیم برای دیدار و گفت‌وگو با «ولادیمیر پوتین» دارد.

گفته می‌شود که این ایمیل توسط یکی از چهره‌های اصلی تیم انتخاباتی ترامپ نوشته شده است. موضوع ایمیل تلاش اعضای تیم انتخاباتی ترامپ برای ملاقات با ولادیمیر پوتین است.

بر اساس گزارش یاد شده، «ریک دیربورن» معاون رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید این ایمیل را در ژوئن ۲۰۱۶ برای اعضای ارشد تیم انتخاباتی ترامپ ارسال کرده است و در آن سخن از فردی است که مایل به برقراری تماس با ولادیمیر پوتین بوده است.

 این نخستین باری است که بازرسان کنگره آمریکا از ریک دیربورن در ارتباط با پرونده تماس‌های احتمالی با روسیه نام می‌برند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز