خبرگزاری کار ایران

پلیس بریتانیا:

عامل حمله با شمشیر به ماموران پلیس، همدستی نداشته است

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۵۶۰

پلیس بریتانیا امروز-شنبه- از عامل حمله با شمشیر به ماموران پلیس در مقابل کاخ ملکه، بازجویی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز،‌ پلیس بریتانیا امروز-شنبه- از عامل حمله با شمشیر به نیرو‌های امنیتی در مقابل کاخ «باکینگهام» محل اقامت «الیزابت دوم» ملکه بریتانیا، بازجویی کرد.

طبق گزارش پلیس ضد تروریسم بریتانیا، فرد مهاجم به تنهایی اقدام کرده و همدستی نداشته است،‌لذا نیرو‌های پلیس جستجو برای پیدا کردن همدستان احتمالی را متوقف کرد.

فرد مهاجم روز گذشته-جمعه- خودروی پلیس را متوقف کرده و با استفاده از شمشیر با نیرو‌های پلیس درگیر شده بود. وی پس از وارد کردن چند زخم سطحی به دو تن از نیرو‌های پلیس، بازداشت شد.

فرمانده پلیس ضد تروریسم بریتانیا گفت : «هنوز مشخص نیست هدف اصلی فرد مهاجم چه بوده و قصد انجام چه کاری را داشته است. اما می‌دانیم که وی به تنهایی عمل کرده است و اکنون به دنبال مظنون دیگری به عنوان همدست وی نیستیم.»

حمله‌های تروریستی با خودرو و چاقو در اروپا طی ماه‌های گذشته فضای پرتنشی را ایجاد کرده است. حمله‌های با چاقو و خودرو تقریبا غیرقابل پیشگیری و پیش‌بینی بوده و به همین دلیل رعب و وحشت بسیاری در اروپا ایجاد کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز