خبرگزاری کار ایران

نماینده آمریکا در امور افغانستان و پاکستان به اسلام آباد سفر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۷۳۹

نماینده آمریکا در امور افغانستان و پاکستان فردا به پاکستان سفر خواهد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از دیلی‌پاکستان، «آلیس ویلز» فردا –دوشنبه- به پاکستان سفر می‌کند.

وزارت خارجه آمریکا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که ویلز در یک سفر دوره‌ای در تاریخ ۲۸ آگوست وارد پاکستان خواهد شد.

وی در ادامه این سفر به بنگلادش و سری‌لانکا نیز سفر خواهد کرد.

ویلز در سفر خود به پاکستان با مقام‌های عالی‌رتبه اسلام آباد و همچنین نمایندگان برخی از اتحادیه‌های اجتماعی و صنفی نیز دیدار و درباره بهبود همکاری‌ها میان دو کشور به بحث و تبادل نظر خواهد پرداخت.

در بیانیه‌ وزارت خارجه آمریکا تصریح شده است که ویلز در تاریخ اول سپتامبر در کنفرانس اقیانوس هند که قرار است در کلمبو پایتخت سری‌لانکا انجام شود، شرکت و درباره گسترش توسعه و آسایش در منطقه سخنرانی خواهد کرد.

پس از اعلام استراتژی جدید ایالات متحده آمریکا در خصوص افغانستان، این نخستین سفر یکی از مقام‌های آمریکایی به منطقه به شمار می‌رود.

روز گذشته و در جریان اجلاس شورای امنیت ملی پاکستان با لغو سفر برنامه‌ریزی شده «خواجه محمد آصف» وزیر خارجه پاکستان به آمریکا در اعتراض به اظهارات ضد پاکستانی مقام‌های واشنگتن، تصمیم بر آن شد که وزیر خارجه پاکستان به چین و روسیه سفر کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز