خبرگزاری کار ایران

مهمترین رویدادهای جهان در ۱۲ ساعت گذشته

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۱۱۸

تعویق سفر نماینده ویژه آمریکا در افغانستان و پاکستان به اسلام‌آباد، کشف بقایای جسد هشت ملوان آمریکایی، کشته شدن ۱۸ نفر از مزدوران عربستان توسط نیروهای انصارالله، جمع‌آوری ۱۲۰ هزار امضا برای برکناری رئیس‌جمهوری تونس، بازداشت یک نفر دیگر در رابطه با حمله تروریستی اخیر لندن، افزایش تلفات حمله تروریستی بارسلون، تظاهرات ضد آمریکایی در پاکستان در مقابل کنسولگری آیالات متحده در کراچی، بازگشایی گذرگاه مرزی رفح و دیدار نماینده سازمان ملل در امور لیبی با نخست‌وزیر الجزایر از مهمترین رویدادهای جهان در ۱۲ ساعت گذشته به شمار می‌رود.

به گزارش ایلنا، سفر «آلیس ویلز» نماینده ویژه ایالات متحده آمریکا در مسائل افغانستان و پاکستان به اسلام آباد به خواسته دولت پاکستان به تعویق افتاد.

-نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد که غواصان بقایای هشت ملوان ناپدید شده ناو «یواس‌اس جان مک کین» را در تنگه مالاکا در آب های سنگاپور و مالزی پیدا کردند.

- ۱۸ نفر از عناصر وابسته به «عبدربه منصورهادی» رئیس‌جمهوری مستعفی و فراری یمن در پی درگیری با نیروهای جنبش انصار الله در استان مارب واقع در شمال شرق این کشور کشته شدند.

-حزب «تیار المحبه» تونس اعلام کرد که ۱۲۰ هزار امضا برای سلب رای اعتماد از رئیس جمهوری این کشور و برکناری او در پی سخنانش در خصوص ضرورت برابری ارث زنان و مردان جمع کرده است.

-پلیس لندن نفر دومی را در ارتباط با حمله روز جمعه با سلاح سرد در مقابل کاخ باکینگهام دستگیر کرد.

-یک زن آلمانی که در حمله تروریستی بارسلون زخمی شده بود، ۱۰ روز پس از این حادثه بر اثر شدت جراحات جان باخت که بر همین اساس شمار قربانیان این حمله به ۱۶ نفر رسید.

-هزاران نفر از مردم کراچی، بزرگ ترین شهر پاکستان مقابل کنسولگری آمریکا در این شهر دست به تظاهرات ضدآمریکایی زدند که با مداخله جمع زیادی از نیروهای ویژه پلیس، به خشونت کشید.

-گذرگاه رفح در مرز مصر با نوارغزه برای دو روز به منظور تردد فلسطینان ساکن این منطقه بازگشایی شد.

«غسان سلامه» نماینده سازمان ملل برای حل بحران لیبی در سفر خود به منطقه برای یافتن راه حلی عملی و مسالمت‌آمیز به منظور خارج کردن لیبی از بحران کنونی، با «احمد اویحیی» نخست‌وزیر الجزایر دیدار کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز