خبرگزاری کار ایران

منابع صهیونیستی مدعی شدند:

اسرائیل سفر دبیرکل «حزب‌الله» به دمشق را زیر نظر داشت

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۰۰۵

منابع رژیم صهیونیستی مدعی شده‌اند که اسرائیل تحرکات دبیرکل حزب‌الله لبنان و همچنین سفر محرمانه وی به دمشق را زیر نظر داشت.

به گزارش ایلنا، رسانه‌های اسرائیلی در توجیه شکست این رژیم برای ضربه زدن به حزب‌الله لبنان و دبیرکل این جنبش، مدعی شده‌اند که تل‌آویو سفر «سید حسن نصرالله» به سوریه را رصد کرده است.

براین اساس، روزنامه «یدیعوت آحارونوت»، یکشنبه در گزارشی نوشت: اسرائیل سفر اخیر سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان را در حالی‌که وی در پوشش یک تاجر بود، رصد کرده است.

این روزنامه مدعی شد: سید حسن نصرالله «در پوشش یک تاجر و همراه با محافظان خود، سفری محرمانه و اعلام‌نشده به دمشق» انجام داد تا با «بشار اسد» رئیس‌جمهوری سوریه دیدار کند.

سید حسن نصرالله، پنجشنبه‌ گذشته در سخنرانی خود که در جمع ده‌ها هزار نفری از قشرهای مختلف مردم بعلبک و شهرهای اطراف آن ایراد کرد، از سفرش به دمشق و دیدار با بشار اسد جهت گفت‌وگو با وی درباره توافق قلمون، پرده برداشت.

روزنامه یدیعوت آحارونوت با اشاره به این‌که «اسرائیل تحرکات نصرالله را رصد می‌کرد»، درخصوص عدم هدف قرار دادن وی توسط این رژیم «ابراز تعجب می‌کند».

با این حال، برخی منابع صهیونیستی مدعی شده‌اند که تل‌آویو تعمدا درصدد ارسال این پیام به دبیرکل حزب‌الله است که از سفر پنهانی او به دمشق مطلع بود ولی درصدد ترور او نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز