خبرگزاری کار ایران

هیلاری کلینتون:

اطمینان دارم که کمپین ترامپ با روس‌ها تبانی کرده بود

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۸۷۵

نامزد شکست‌خورده انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده آمریکا اعلام کرد کمپین رقیبش با روسیه تبانی کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از یو.اس‌.ای تودی، «هیلاری کلینتون» نامزد شکست خورده دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری اخیر ایالات متحده آمریکا اعلام کرد مشاوران و اعضای کمپین انتخاباتی «دونالد ترامپ» زمینه را برای دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری اخیر ایالات متحده فراهم کردند.

وی در یک مصاحبه با یواس‌ای تودی درباره کتاب جدید خود با عنوان «چه اتفاقی افتاد» تصریح کرد: مطمئن هستم که ارتباط‌هایی میان کمپین ترامپ و روس‌ها وجود داشته چرا که «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه به دنبال شکست من در انتخابات و پیروزی ترامپ بود. همچنین شکی نیست که روسیه و کمپین ترامپ روابط مالی مخفی پیچیده‌ای داشتند که اعضای کمپین انتخاباتی ترامپ درپی مخفی کردن تمامی این موارد هستند.

کلینتون همچنین تاکید کرد: من مطمئن هستم که مشاوران ترامپ و روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ میلادی ایالات متحده آمریکا تبانی کرده اند.

وی ادامه داد این آخرین حضورش در انتخابات بوده و مسئولیت نقاط ضعف کمپین انتخاباتی خود را برعهده می‌گیرم.

وزیر خارجه اسبق ایالات متحده «برنی سندرز» سناتور ایالت ورمونت و رقیب درون حزبی خود در انتخابات مقدماتی را نیز به دلیل انتقادات بی‌پرده از خود در شکستش مقصر خواند و افزود پوتین نیز به دلیل مداخله، «جیمز کومی» رئیس سابق پلیس فدرال آمریکا به دلیل تحقیق درباره ایمیل‌ها و رسانه‌های منتقد دیگر هم نقش اساسی در شکست وی ایفا کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز