خبرگزاری کار ایران

برای نخستین بار از فوریه گذشته؛

ارتش عراق مواضع داعش در سوریه را بمباران کرد

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۸۴۰

جنگنده‌های ارتش عراق برای نخستین بار از ماه فوریه گذشته، مواضع گروه تروریستی داعش در سوریه را بمباران کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از آناتولی، تیم اطلاعاتی «الصقور» وابسته به وزارت کشور عراق، یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد، جنگنده‌های ارتش عراق برای نخستین بار از ماه فوریه گذشته، مواضع گروه تروریستی داعش در سوریه را هدف قرار دادند.

تیم اطلاعاتی الصقور در این بیانیه تصریح کرد، جنگنده‌های عراقی شش موضع از اهداف داعش را در منطقه «المیادین» سوریه در نزدیکی مرز با عراق را بمباران کردند.

 در این بیانیه آمده است، عراق این حملات هوایی را با هماهنگی کمیته چهارگانه متشکل از ایران، سوریه، روسیه و عراق انجام داده است.

 تاکنون هیچ‌یک از این طرف‌های مذکور این حملات ارتش عراق را تایید یا تکذیب نکرده‌اند.

این منبع در ادامه خاطرنشان کرد، این حملات به انفجار سه خودروی بمب‌گذاری شده، انبار مهمات، بمب و کشته و زخمی شدن ده‌ها داعشی منجر شد.

 همچنین براساس این بیانیه، ۳۰۶ داعشی در حملات دیگری در داخل عراق کشته شدند و جنگنده‌های عراقی ۳۶ هدف را در داخل عراق در بازه زمانی ۱۱ تا ۱۶ ماه میلادی جاری بمباران کردند.

درخصوص این حملات هوایی در سوریه، یک مقام مسئول در وزارت دفاع عراق اعلام کرد که دولت عراق این عملیات را با هماهنگی نظام سوریه انجام داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز