خبرگزاری کار ایران

ترامپ خواستار زمان بیشتر از عباس، برای ارائه طرح سازش شد

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۱۴۴

رئیس‌جمهوری ایالات متحده آمریکا در دیدار با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خواستار زمان بیشتری برای ارائه طرح سازش شد.

به گزارش ایلنا به نقل از هاآرتص، «دونالد ترامپ» در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل در دیدار با «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از وی تقاضای زمان بیشتری برای ارائه طرح سازش کرد.

این در حالی است که مقام‌های تشکیلات خودگردان فلسطین انتظار دارند در هفته‌های آتی دولت آمریکا طرح پیشنهادی خود برای سازش میان اسرائیل و فلسطین را ارائه کند.

ترامپ چهارشنبه گذشته در دیدار با عباس تاکید کرد که دولت وی در حال کار روی طرح سازش بوده ولی آماده‌سازی این طرح نیاز به زمان بیشتری دارد.

وی همچنین از رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خواسته است از هرگونه اقدامی که فرایند صلح میان اسرائیل و فلسطین را به تاخیر می‌اندازد٫ خودداری کند.

مقاما‌های فلسطینی انتظار داشتند ترامپ در این دیدار طرح پیشنهادی آمریکا برای صلح را ارائه دهد.

همچنین یک مقام در کاخ سفید نیز تاکید کرد که هیات آمریکایی شامل «جرد کوشنر» داماد و مشاور ارشد ترامپ و همچنین «جیسون گرین‌بلات» فرستاده ویژه ترامپ در امور خاورمیانه، مشغول مذاکره با طرف‌های فلسطینی و اسرائیلی هستند اما معتقدند تعیین کردن برنامه غیرواقعی یا خودسرانه برای مذاکرات مستقیم دو طرف، فایده‌ای ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز