خبرگزاری کار ایران

ینی شفق نوشت:

بارزانی در صدد هدیه کردن اقلیم کردستان به اسرائیل است

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۷۴۶

روزنامه دولتی ترکیه با انتشار مطلبی اعلام کرد که رئیس‌ اقلیم کردستان عراق تلاش می‌کند شمال این کشور را به اسرائیل بفروشد.

به گزارش ایلنا به نقل از روزنامه «ینی شفق» چاپ ترکیه امروز –دوشنبه- با انتشار مطلبی علیه برگزاری همه‌پرسی استقلال در اقلیم کردستان عراق تصریح کرد: «مسعود بارزانی» رئیس اقلیم کردستان عراق، تلاش می‌کند شمال این کشور را به اسرائیل بفروشد.

روزنامه ینی شفق در ادامه نوشت: «فقط یک گام دیگر تا شکل‌گیری کریدور تروریستی «پ‌ک‌ک» در شمال عراق و سوریه باقی مانده بوده و این نیز جزئی از نقشه طرح‌ریزی شده برای تجزیه عراق و سوریه با هدف گسترش نفوذ اسرائیل در منطقه است تا این رژیم بتواند به آرزوی خود به منظور تحقق رویای دستیابی به زمین‌های موعود خود برسد.»

این روزنامه تاکید کرد که رسانه‌های اسرائیلی نیز به شکل کامل در حال همکاری با مسئولان اقلیم برای پوشش و اشاعه این رویداد بوده و از سوی دیگر نیز شاهد به نمایش درآمدن نقشه «کردستان بزرگ» در این رسانه‌ها هستیم.

در این مطلب اشاره شده است که بارزانی اجازه به اهتزاز درآمدن پرچم اسرائیل در اربیل، سلیمانیه، موصل و حتی کرکوک را داده است که این بدان معناست که بارزانی کردستان را همچون هدیه‌ای در طبق اخلاص گذاشته و آن را پیش روی اسرائیل قرار داده است. در مقابل نیز شاهد حمایت همه‌جانبه «بنیامین نتانیاهو» از این همه‌پرسی بوده و در طرف دیگر نیز رسانه‌ها به ترویج این فکر مشغول هستند که کردها شاخه‌ای از قوم بنی‌اسرائیل هستند.

ینی شفق تصریح کرد که استقلال کردستان جزئی از نقش تجزیه کشورهای اسلامی توسط اسرائیل برای دستیابی به سرزمین موعود خود بوده و پس از عراق نوبت به سوریه خواهد رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز