خبرگزاری کار ایران

سخنگوی گردان‌های «حزب‌الله» عراق:

اطلاعاتی درباره البغدادی داریم/ آمریکا دشمنان داعش را نابود می‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۱۰۴

سخنگوی گردان‌های حزب‌الله عراق با اعلام این‌که آمریکایی‌ها کسانی را که علیه داعش می‌‌جنگند، نابود می‌کنند، خبر داد که اطلاعاتی درباره سرکرده این گروه تروریستی داریم ولی آن را فاش نمی‌کنیم.

به گزارش ایلنا، «جعفر الحسینی» سخنگوی نظامی گردان‌های حزب‌الله در عراق به تلویزیون المیادین، تأکید کرد که عملیات آزادسازی القائم طی چند هفته آینده یک‌سره خواهد شد.

الحسینی تصریح کرد، عملیات محاصره «القائم» از فردا -دوشنبه- ازسرگرفته خواهد شد و به‌منظور آماده‌شدن برای ورود به این شهر و آزادسازی آن، داعشی‌ها به‌زودی محاصره خواهند شد.

سخنگوی گردان‌های حزب‌الله عراق با اشاره به این‌که حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ تروریست داعشی در القائم حضور دارند، خاطرنشان کرد بعد از عملیات آزادسازی القائم، ماموریت «الحشد الشعبی» و ارتش عراق پیشروی به سمت مرزهای مشترک با سوریه و تامین امنیت این مناطق است.

وی در عین حال تأکید کرد که هماهنگی گسترده‌ای در سطوح بالا با ارتش سوریه برای آزادسازی القائم و «البوکمال» وجود دارد.

وی در ادامه خبر داد که گردان‌های حزب‌الله در عراق اطلاعاتی درباره «ابوبکر البغدادی» سرکرده ارشد گروه تروریستی داعش دارد ولی گروه‌های مقاومت «آنها را هرگز فاش نمی‌کنند»؛ چرا که آمریکایی‌ها کسی را که با داعش مبارزه می‌کند، سرکوب می‌کنند.

جعفر الحسینی با بیان این‌که واشنگتن هرگز نخواهد توانست گروه‌های مقاومت عراقی را نابود کند، از آمادگی نیروهای عراقی برای مقابله با آمریکایی‌ها خبر داد.

در واکنش به اقدام آمریکایی‌ها به «تروریست‌» معرفی کردن «ابومهدی المهندس» معاون فرماندهی الحشد الشعبی، جعفر الحسینی تأکید کرد که مشروعیت الحشد الشعبی در اساس از ملت عراق است.

سخنگوی گردان‌های حزب‌الله عراق در واکنش به تصمیم «مسعود بارزانی» رئیس اقلیم کردستان عراق به عدم تمدید دوره ریاست خود، گفت: «مسعود بارزانی، ابوبکر البغدادی را نمایندگی می‌کند؛ زیرا او نیز تقسیم این کشور و تقدیم کردن آن به دشمنان را خواستار شد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز