خبرگزاری کار ایران

نصرالله در پیامی به الحریری؛ چه ظالم باشی و چه مظلوم، از تو حمایت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۴۴۸

دبیرکل حزب‌الله لبنان در پیامی به نخست‌وزیر این کشور، اعلام کرده است که حزب‌الله از وی چه ظالم باشد و چه مظلوم حمایت می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از النشره، منابع سیاسی نزدیک به حزب‌الله دیدار قریب‌الوقوع «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله و «سعد الحریری» نخست‌وزیر لبنان را نه رد و نه تایید می‌کنند. 

طبق اعلام این منابع، در حال حاضر موانع زیادی در مسیر این دیدار وجود دارد. به‌نظر می‌رسد الحریری برای این‌کار منتظر چراغ سبز عربستان سعودی است.

این منابع خاطرنشان کردند که نشست‌های دوره‌ای میان «نادر الحریری» مدیر دفتر سعد الحریری و «حاج حسن الخلیل» معاون سیاسی دبیرکل حزب‌الله لبنان طی حضور الحریری در عربستان و بعد از بازگشتش، از سرگرفته شده است.

منابع مذکور افزودند، یک مسئول بلندپایه در حزب‌الله بعد از بازگشت الحریری از عربستان سعودی، با وی دیدار و پیام سید حسن نصرالله را به او منتقل کرده است که در این نامه، سید حسن نصرالله تأکید کرده است که حزب‌الله با الحریری برای تقویت ثبات لبنان، جلوگیری از فتنه، حفظ دولت و حفظ جان الحریری همکاری خواهد کرد.

به گفته این منابع، این مسئول بلندپایه حزب‌الله به الحریری اطمینان‌خاطر داده است که حزب‌الله در تمامی پرونده‌های مورد اختلاف، با او هماهنگی خواهد کرد.

براین اساس، سیدحسن نصرالله همچنین در این نامه، متذکر شده است که حزب‌الله به «میشل عون» رئیس‌جمهوری و «نبیه بری» رئیس پارلمان اعلام کرده‌ است که از الحریری، چه ظالم باشد و چه مظلوم، حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز