خبرگزاری کار ایران

کمک مالی برلین به پناهجویانی که آلمان را ترک کنند

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۲۰۴

آلمان به پناهجویانی که این کشور را داوطلبانه ترک کنند تا سقف ۳ هزار یورو کمک مالی پرداخت می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، مقام‌های آلمان تصمیم دارند با پرداخت کمک‌های مالی به پناهجویان، آنها را برای ترک این کشور مجاب کنند.

«توماس دی مایزیر» وزیر کشور آلمان اعلام کرد پناهجویانی که به صورت خانوادگی در آلمان حضور دارند اگر به صوت داوطلبانه این کشور را ترک کنند تا سقف ۳ هزار یورو کمک مالی دریافت خواهند کرد. همچنین پناهجویان بدون خانواده نیز می‌توانند تا سقف هر نفر هزار یورو در ازای ترک آلمان کمک مالی دریافت کنند.

وزیر کشور آلمان از پناهجویان خواست تا از این فرصت استفاده کرده و تا زمانی که این برنامه برقرار است، آلمان را ترک کرده و کمک مالی دریافت کنند.

وی افزود: «اگر تا پایان فوریه سال آتی آلمان را داوطلبانه ترک کنید، می توانید کمک هزینه مسکن برای ۱۲ ماه نخست زندگی در کشور خود و کمک مالی برای آغاز کسب و کار دریافت کنید.»

برنامه جدید آلمان برای کاهش شمار پناهجویان «کشور شما. آینده شما. حالا!» نام دارد.

پیش از این و از فوریه ۲۰۱۷ در آلمان برنامه دیگری در آلمان اجرا می‌شد که طبق آن به پناهجویانی که داوطلبانه آلمان را ترک می‌کردند هزار و ۲۰۰ یورو کمک هزینه آغاز زندگی پرداخت می‌شد. برنامه جدید کشور آلمان به عنوان مکملی در کنار برنامه پیشین قرار گرفت تا برلین بتواند پناهجویان را برای بازگشت به کشور خود مجاب کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز