خبرگزاری کار ایران

سخنگوی ارتش یمن:

صنعا تحت کنترل ما قرار دارد/ حوادث غافلگیرکننده‌ای در انتظار امارات است

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۳۴۴

سخنگوی ارتش یمن تأکید کرد که پایتخت این کشور تحت کنترل نیروهای ارتش قرار دارد و آرامش در این شهر کاملا حکمفرماست.

به گزارش ایلنا، سرتیپ ستاد «اشرف لقمان» سخنگوی نیروهای مسلح یمن (وابسته به انصارالله) در گفت‌‌وگو با تلویزیون «المیادین» اظهار داشت، آنچه‌ که در صنعا، پایتخت اتفاق افتاده است اتفاق کم‌اهمیتی بود که نشان‌دهنده خروج «علی عبدالله صالح» رئیس‌جمهوری مخلوع از ائتلاف با انصارالله و همپیمانی‌اش با نیروهای متجاوز(ائتلاف تحت رهبری سعودی) به یمن است.

لقمان تصریح کرد، بخش اعظمی از عناصر حزب «کنگره مردمی» به‌ریاست صالح خطایی را که ریاست این حزب مرتکب شده، درک کرده‌اند. صالح با کاری که اخیرا در صنعا کرد، تاریخ خود را تخریب کرد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تأکید کرد که تمامی صنعا، پایتخت به آغوش دولت یمن برگشته است و اوضاع امنیتی در این شهر پایدار و آرامش بر آن حاکم است.

وی درباره مرحله جدیدی از تنش با امارات خبر داد و گفت: «امارات دیگر کاملا ناامن است. نیروهای مسلح یمن موشک‌های کروز زیادی دارند و حوادث غافلگیرکننده بیشتری در راه است.»

این سخنگو متذکر شد: «نیروهای مسلح یمن توانایی ساخت و تولید تعداد بیشتری از موشک‌های کروز را دارند.»

روز گذشته یگان موشکی ارتش یمن اعلام کرد که یک فروند موشک کروز را به تاسیسات اتمی «البراکه» در ابوظبی امارات شلیک کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز