خبرگزاری کار ایران

سخنگوی «انصارالله»:

آمریکا ناامیدانه وکیل مدافع سعودی شده است

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۸۳۵

سخنگوی رسمی انصارالله یمن می‌گوید، واشنگتن ناامیدانه خود را وکیل مدافع ریاض قرار داده است و طرف سعودی نیز با اطمینان به این حمایت آمریکا، جنایت‌های بیشتری علیه ملت یمن مرتکب می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از المنار، «محمد عبدالسلام» سخنگوی رسمی انصارالله در واکنش به موضع «نیکی هیلی» نماینده آمریکا در سازمان ملل درباره موشک شلیک‌شده به ریاض از سوی یمن، اعلام کرد، آمریکا وکیل مدافع سعودی‌ها شده است.

محمد عبدالسلام، عصر جمعه در صفحه کاربری خود در توییتر نوشت: «آمریکا بار دیگر نشان داد که واشنگتن ناامیدانه خود را وکیل مدافع ریاض قرار داده است.»

وی افزود: «ریاض با اطمینان به این حمایت آمریکا، حملات جنایتکارانه‌اش علیه ملت یمن را تشدید کرده است.»

عبدالسلام متذکر شد: «این عرض اندام آمریکا (در سازمان ملل) نشان داد که جنگ علیه یمن در اصل یک جنگ آمریکایی است و واشنگتن به خاطر شکست هم‌پیمانان و مزدورانش در جنگ علیه یمن ناامید است.»

نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد، پنجشنبه گذشته با حضور در محل نگهداری قطعاتی که گفته می‌شود لاشه موشک‌های ایرانی است، در برابر خبرنگاران مدعی ارسال تسلیحات ایرانی برای جنبش انصارالله یمن شد.

سخنگوی انصارالله همچنین به سه مورد از حملات خونین جنگنده‌های ائتلاف سعودی طی روز جمعه از جمله به استان‌های تعز، صعده و الحدیده اشاره کرد که طی آنها، بیش از ۷۰ نفر شهید و زخمی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز