خبرگزاری کار ایران

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی:

عباس به این دلیل همچنان زنده است!

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۹۰۴

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با محکوم کردن تهدیدهای رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در سایه بحران قدس، گفت که وی به لطف هماهنگی امنیتی با تل‌آویو همچنان در قید حیات است!

به گزارش ایلنا به نقل از تایمز آو اسرائیل، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تهدیدهای «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین مبنی بر توقف همکاری‌های امنیتی با تل‌آویو در سایه بحران قدس را محکوم کرد و گفت که عباس به لطف این هماهنگی همچنان در قید حیات است!

روزنامه «تایمز آو اسرائیل» نوشت که لیبرمن عصر جمعه در مراسمی در قدس گفت: «عباس به هماهنگی امنیتی میان اسرائیل و فلسطینیان اهتمام می‌ورزد که این اهتمام وی در مقایسه با ما کمتر نیست و چه‌بسا بیشتر نیز هست و او به فضل این هماهنگی همچنان در قید حیات است.»

وزیر جنگ اسرائیل مدعی شد، شمار زیادی از مسئولان برجسته در جنبش «فتح» در دوران تسلط این جنبش بر نوار غزه در سال ۲۰۰۷، توسط اعضای جنبش «حماس» ترور شدند؛ هماهنگی امنیتی با اسرائیل است که عباس را از چنین سرنوشتی نجات داده است.

وی با اعلام این‌که بیمی از تهدیدهای رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی درباره قطع روابط امنیتی با تل‌‌آویو نیست، محمود عباس را مسئول تصمیم کاخ سفید در به‌رسمیت شناختن قدس به‌عنوان پایتخت اسرائیل معرفی کرد و گفت وی با طرح سازشی که آمریکا پیشنهاد داده، مخالفت کرده در حالی‌که اسرائیل آماده گوش دادن به این طرح جدید است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز