خبرگزاری کار ایران

ترزا می به منتقدان مذاکرات برگزیت پاسخ داد

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۱۴۴

نخست‌وزیر انگلیس به انتقادها درباره مذاکرات برگزیت و خروج از اتحادیه اروپا پاسخ داد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، «ترزا می» نخست‌وزیر انگلیس در پاسخ به انتقادات از وی درباره پیشبرد مذاکرات خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا در روزنامه تلگراف نوشت که وی پس از دستیابی به توافق اولیه ثابت کرده است که تردیدها در این زمینه اشتباه است.

پس از حصول توافق اولیه میان انگلیس با رهبران اروپایی بر سر جدایی بریتانیا از اتحادیه اروپا در جمعه گذشته، فشارها بر نخست‌وزیر انگلیس تشدید شد چرا که در این مذاکرات درباره آینده روابط تجاری بریتانیا توافقی حاصل نشده است.

وی با «نقطعه عطف» خواندن توافق صورت گرفته درباره برگزیت، در این باره نوشت: «ما ثابت کردیم که تردیدها اشتباه بوده است و ما در مسیر خروج موفقیت‌آمیز از اتحادیه اروپا به پیشرفت‌هایی رسیده‌ایم.»

نخست‌وزیر انگلیس گفت که کار روی اجرای روند خروج از اتحادیه اروپا بسیار مهم بود و این مذاکرات بر این اساس صورت گرفت که تاثیرات ناشی از خروج پس از ماه مارس سال ۲۰۱۹ کاهش پیدا کند.

وی همچنین نگرانی‌های رای‌دهندگان به برگزیت درباره تبعات خروج انگلیس از قوانین اتحادیه اروپا را بی‌مورد خواند  و تاکید کرد که انگلیس بار دیگر کنترل مرزهایش را در اختیار خواهد گرفت و قوانین خود را وضع خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز