خبرگزاری کار ایران

تصویب بودجه ۲۰۱۸ در پارلمان ایتالیا

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۲۴۹

پارلمان ایتالیا بودجه سال ۲۰۱۸ این کشور را تصویب کرده و راه را برای برگزاری انتخابات زودهنگام باز کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، مجلس سنای ایتالیا بودجه دولت این کشور برای سال ۲۰۱۸ را تصویب کرد تا راه را برای برگزاری انتخابات پارلمانی که انتظار می‌رود در ماه مارس آینده برگزار شود، هموار کند.

قانونی مالی ایتالیا که در مجلس نمایندگان این کشور تصویب شد، به دنبال آن است که نرخ تورم این کشور در سال آینده را از رقم دو و یک دهم به یک و شش دهم درصد از تولید ناخالصی داخلی برساند.

در این قانون همچنین مالیات بر وب نیز در نظر گرفته شده است که بر اساس آن شرکت‌ها متعهد می‌شوند که سه درصد از هزینه‌های خود در معاملات اینترنتی را به دولت بپردازند.

مجلس سنای ایتالیا این طرح را با ۱۴۰ رای موافق در برابر ۹۷ رای مخالف به تصویب رساند و به دولت این کشور اجازه داد که اجرای این قانون را با محدود کردن بحث ها درباره اصلاحات پیشنهادی تسریع کند.

اگر مجلس سنای ایتالیا به این طرح بودجه رای نمی‌داد، دولت این کشور مجبور به استعفا می‌شد.

از سوی دیگر انتظار می رود رئیس‌جمهوری ایتالیا مجلس این کشور را پیش از پایان سال جاری میلادی منحل کند و پس از آن دولت زمان برگزاری انتخابات را اعلام خواهد کرد. سیاستمداران اغلب چهارم مارس را زمان احتمالی برگزاری انتخابات عنوان می‌کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز