خبرگزاری کار ایران

اتهام زنی‌های وزیر جنگ اسرائیل علیه ایران؛

به دنبال نابودی کامل غزه هستند

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۹۰۹

وزیر جنگ اسرائیل ادعا کرد که دخالت‌های ایران در نوار غزه به نابودی کامل این منطقه و توقف هرگونه سرمایه‌گذاری در آن منجر خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از راشاتودی، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ اسرائیل رهبران حماس را متهم کرد که به نمایندگان ایران در نوار غزه تبدیل شده‌اند و دخالت‌های ایران در این منطقه منجر به نابودی کامل آن می‌شود.

لیبرمن در ادامه ادعا کرد: «پس از آن که ایران در تخریب یمن، سودان، لبنان و سوریه موفق شد، در حال تکرار همین موضوع در نوارغزه است.»

وی در ادامه اتهام پراکنی‌های خود افزود: «برای مقام‌های تهران واقعیت غم‌انگیز در غزه یا آینده کودکان این منطقه اهمیتی ندارد و همه آنچه که برای آنها مهم است، تفکر افراطی و ضربه زدن به اسرائیل در بالاترین حد ممکن است».

لیبرمن همچنین ادعا کرد: «پس از حضور ایران در غزه شاهد آن هستیم که هیچ دولتی آماده سرمایه‌گذاری در این منطقه نیست. پس از آنکه به جامعه جهانی اجازه دادیم که پروژه‌های چندمیلیارد دلاری را در غزه اجرا کنند، می‌بینیم که ایران تاثیر اصلی را در این منطقه در اختیار دارد و کسی در نوار غزه سرمایه‌گذاری نمی‌کند».

وی در ادامه ادعاهای بی‌اساس خود افزود که باید درک کنیم که «یحیی السنوار» و «صالح العاروری» و دیگر فرماندهان حماس به نمایندگان شیعه و ایران در نوار غزه تبدیل شده‌اند که در خدمت منافع این کشور هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز