خبرگزاری کار ایران

رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان:

اعتراضات مردمی در ایران مساله داخلی این کشور است

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۲۶۸

رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان با بیان این‌که ایران از سوی دشمنان زیادی محاصره شده است، اظهار داشت که اعتراض‌های مردمی، مسئله داخلی این کشور است.

به گزارش ایلنا به نقل از النشره، «عبدالامیر قبلان» رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان طی اظهارنظر درباره اعتراض‌ها در برخی شهرهای ایران، گفت: «جمهوری اسلامی ایران از سوی دشمنان زیادی محاصره شده است که از فرصت برای برهم‌زدن امنیت و ثبات این کشور استفاده می‌کنند. ولی ایران اسلامی با هدایت رهبری و هوشیاری مردمش تمامی این توطئه‌ها را ساقط خواهد کرد.»

قبلان متذکر شد: «تظاهرات و اعتراض‌های مردمی در ایران مسئله داخلی این کشور است. عناصر خارجی که بر طبل ناآرامی‌ها می‌زنند، خواهان خیر و ثبات برای ایران و ملت آن نیستند.»

رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان افزود: «ما ایمان داریم که جمهوری اسلامی ایران بر تمامی تلاش‌ها برای بر هم زدن ثبات داخلی‌ این کشور پیروز خواهد شد، همان‌گونه که در جنگش علیه تررویسم تکفیری پیروز شده و توطئه‌ها و طرح‌های استعماری را خنثی کرده است.»

وی اظهارات‌ و درخواست‌های مداخله‌جویانه و فتنه‌طلبانه طرف‌های منطقه‌ای و بین‌المللی درباره اعتراض‌های در ایران را محکوم کرد و گفت که این طرف‌های متخاصم تلاش می‌‌کنند از ایران به خاطر مواضع آن در نبرد علیه صهیونیسم و تکفیری‌ها و نیز حمایت از ملت فلسطین و تمامی جریان‌های مقاومت در برابر پروژه‌های استعماری و صهیونیستی، انتقام بگیرند. 

این عالم دینی شیعه لبنان متذکر شد، ایران همچنان رهبر مقاومت و حامی مردم و ملت‌هایی که با تروریسم و استعمارگری مبارزه می‌کنند، خواهد ماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز