خبرگزاری کار ایران

مهمترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

واکنش عمار حکیم و دبیر کل حزب‌الله لبنان به ناآرامی‌های اخیر ایران/ سفر موگرینی به کوبا/ اتهام‌زنی ترامپ به استراتژیست سابق کاخ سفید

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۴۴۵

واکنش رئیس ائتلاف ملی عراق و دبیر کل حزب‌الله لبنان به ناآرامی‌های اخیر و تاکید بر عدم دخالت خارجی، سفر مسئول عالی سیاست خارجی اتحادیه اروپا به کوبا و اتهام‌زنی رئیس‌جمهوری آمریکا به استراتژیست سابق کاخ سفید از جمله مهمترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، «سید عمار حکیم» رئیس ائتلاف ملی عراق در بیانیه‌ای در واکنش به ناآرامی های اخیر در ایران با اشاره بر نقش برجسته  تهران در منطقه، بر عدم دخالت دیگر کشورها در مسائل داخلی ایران تاکید کرد.

- دبیرکل حزب‌الله لبنان در واکنش به ناآرامی های ‌اخیر ایران با بیان اینکه ترامپ و نتانیاهو و مسئولان سعودی نسبت به اوضاع ایران ناامید شدند، گفت این ناآرامی‌ها جای هیچ نگرانی ندارد.

- منابع خبری روس از توسعه پایگاه‌های نظامی این کشور در سوریه خبر دادند.

- منابع رسانه‌ای در روسیه اعلام کردند که دست‌کم هفت فروند جنگنده این کشور در جریان بمباران پایگاه هوایی حمیمیم در سوریه از سوی شورشیان، منهدم شده است.

-دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) گفت که این ائتلاف نظامی مایل نیست جنگ سرد تازه‌ای با روسیه به وقوع بپیوندد.

- «فدریکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با هدف تقویت روابط اقتصادی و سیاسی کشورهای این بلوک با کوبا وارد این کشور کمونیستی شد.

-رئیس‌جمهوری آمریکا در واکنش به اتهام‌زنی «استیو بنن» به پسرش با انتقاد از این استراتژیست ارشد و سابق کاخ سفید گفت که او عقلش را از دست داده است.

- سئول اعلام کرد که خواهان حل مسالمت‌آمیز بحران کره‌شمالی است.

-نیروی دریایی پاکستان  یک فروند موشک کروز به نام «حربه» که از نوع موشک‌های ضد ناو است را با موفقیت آزمایش کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز