خبرگزاری کار ایران

جزئیات برکناری تیلرسون/ وزیر خارجه آمریکا خبر برکناری‌اش را در توالت دریافت کرد

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۰۳۲

رئیس دفتر کاخ سفید می‌گوید که خبر برکناری وزیر خارجه آمریکا در توالت به او داده شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از دیلی میل، «جان کلی» رئیس دفتر کارکنان کاخ سفید گفت که خبر برکناری «رکس تیلرسون» وزیر خارجه آمریکا در توالت به وی داده شده است.

کلی این خبر را در اتاق خبرنگاران و با حضور مقام‌های ارشد دولت ترامپ اعلام کرده است.

 منابعی که در این نشست حضور داشتند، عنوان می‌کنند که کلی به جمعیت حاضر گفت که تیلرسون طی سفر دیپلماتیک اخیرش به آفریقا دچار درد در ناحیه شکمش شده و در توالت بود که خبر برکناری‌اش را از کلی دریافت کرده است.

برخی منابع اعلام کردند که ترامپ و تیلرسون پس از آن دیداری با یکدیگر نداشته و تیلرسون به طور رسمی در پایان ماه جاری میلادی وزارت خارجه آمریکا را ترک می‌کند.

از سوی دیگر، مشاوران کاخ سفید ادعا می کنند که کلی جمعه گذشته نیمه شب با تیلرسون تماس گرفته تا وی را از تصمیم رئیس‌جمهوری این کشور برای برکناری از این سمت آگاه کند. کلی گفت زمانی که با تیلرسون تماس گرفته بود، وی در توالت بوده است.

به گفته برخی منابع، تیلرسون در این تماس تلفنی از کلی خواسته است تا رئیس‌جمهور را متقاعد کند وی را تا زمان بازگشت به آمریکا در روز دوشنبه در این سمت نگه دارد.

پس از آن تیلرسون سفر آفریقایی‌اش را یک روز زودتر به پایان رسانده و به آمریکا بازگشت و در آن زمان هیچ توضیحی در این باره ارائه نداد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز