خبرگزاری کار ایران

تکرار اتهام‌های بی‌پایه و اساس محمد بن سلمان علیه تهران؛

پسر بن‌لادن در ایران زندگی ‌می‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۷۳۰

ولیعهد عربستان سعودی با تکرار اتهام‌ها و سخنان بی‌پایه و اساس خود مدعی شد پسر سرکرده سابق القاعده در ایران زندگی می‌کند.

 به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی در گفت‌وگو با شبکه «سی‌بی‌اس» آمریکا، ایران را به ایفای «نقش مخرب» در خاورمیانه متهم و ادعا کرد که تهران نمی‌تواند رقیبی واقعی برای عربستان سعودی در زمنیه‌های نظامی یا اقتصادی باشد.

محمد بن‌سلمان در پاسخ به پرسشی درباره اینکه آیا جنگ یمن، جنگی میان عربستان و ایران است، گفت: «متاسفانه ایران نقشی مخرب ایفا می‌کند و نظام ایران بر اساس ایدئولوژی خالص است.»

وی در ادامه اظهارات و اتهام‌های بی‌پایه و اساس خود علیه ایران، مدعی شد:  «ایران از بسیاری از عناصر القاعده حمایت و از محاکمه یا بازگرداندن آنها به آمریکا جلوگیری می‌کند. در میان این افراد پسر اسامه بن لادن نیز وجود دارد که رهبر جدید القاعده است. وی در ایران زندگی و کار می‌کند و از حمایت این کشور نیز برخوردار است.»

وی در ادامه ادعاهای بی‌اساس خود افزود: «ایران رقیب عربستان نیست و ارتش ایران در میان پنج ارتش بزرگ منطقه نیز قرار ندارد،  اقتصاد عربستان بزرگ‌تر از اقتصاد ایران است و ایران دورتر از آن است که بتواند با عربستان سعودی برابر باشد.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز