خبرگزاری کار ایران

سفر ولیعهد سعودی به واشنگتن با محوریت ایران

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۸۸۹

ولیعهد عربستان سعودی، که امروز وارد آمریکا شد، قرار است در دیدار با رئیس‌جمهور و برخی مقام‌های ارشد این کشور، درباره مسائلی از جمله ایران گفت‌وگو کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیاالیوم، «محمد بن‌سلمان» ولیعهد سعودی، امروز –سه شنبه- برای دیدار و گفت‌وگو با «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا، وارد واشنگتن شد و مورد استقبال «خالد بن‌‌سلمان» سفیر ریاض در واشنگتن و هایت همراهش و همچنین مقام وزارت خارجه آمریکا قرار گرفت.

قرار است بن‌سلمان در جریان این سفر، در دیدار با رئیس‌جمهوری آمریکا و دیگر مقام‌های این کشور درباره روابط میان واشنگتن و ریاض و همچنین مسائل مشترک گفت‌وگو کنند.

این سفر رسمی، که به دستور «سلمان بن‌عبدالعزیز» انجام شده، قرار است دو هفته به طول انجامد و شامل سفر محمد بن سلمان به شهرهای نیویورک، لس‌آنجلس، بوستن و هیوستن نیز خواهد بود.

همچنین یک مقام ارشد در کاخ سفید تصریح کرد، ترامپ و بن‌سلمان همچنین درباره مقابله با اقدامات و نقش ایران در منطقه، چگونگی تقابل با برنامه هسته‌ای ایران، وضعیت یمن و همچنین پرونده فلسطین گفت‌وگو خواهند کرد.

ولیعهد سعودی همچنین قرار است با رهبران کنگره آمریکا از احزاب جمهوری‌خواه و دموکرات و با مقام‌های وزارت دفاع و خارجه این کشور دیدار و گفت‌وگو کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز