خبرگزاری کار ایران

درگیری لفظی ترامپ و کلی؛

رئیس کارکنان کاخ سفید بار دیگر تهدید به استعفا کرد

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۸۰۹

بنا بر گزارش‌ها، رئیس کارکنان کاخ سفید پس از بحث و جدل با رئیس‌جمهوری ایالات متحده آمریکا تهدید به استعفا از سمتش کرده است. این نخستین‌باری نیست که این مقام رسمی تهدید به چنین اقدامی می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، «جان کلی»، رئیس کارکنان کاخ سفید، بار دیگر پس از مشاجره با «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری ایالات متحده، تهدید به استعفا کرد. 

پایگاه خبری «آکسیوس» روز گذشته –شنبه- گزارش داد که کلی در تاریخ ۲۸ مارس، در اتاق کار رئیس‌جمهور آمریکا،‌ با او مشاجره کرده است. به نقل از یک منبع خبری آشنا با این موضوع، بحث میان این دو بر سر اخراج «دیوید شولکین»، وزیر امور کهنه‌سربازان که همان روز اتفاق افتاد، نبوده است. 

بنا به گزارش‌ها، کلی هنگام بازگشت به دفترش زیر لب زمزمه می‌کرده که استعفا خواهد داد.

این افسر سابق نیروی دریایی آمریکا آن‌قدر عصبانی بود که شروع به جمع‌آوری تعدادی از وسایل شخصی‌اش کرد، تا آن‌که همکارانش، از جمله «کریستین نیلسن» وزیر امنیت داخلی، وی را آرام کردند.

تنش میان کلی و ترامپ اتفاق نامعمولی نیست. کلی که زمانی ریاست کارکنان کاخ سفید را «سخت‌ترین کاری که تاکنون داشته» توصیف کرد، در هشت ماه گذشته بارها تهدید به استعفا کرده و گفته است که نیازی به این موقعیت ندارد و از آغاز هم به دنبال چنین شغلی نبوده است. 

پیشتر، روزنامه «نیویورک تایمز» گزارش داده بود که کلی، در هفته‌های آغازین کار به‌عنوان معاون ترامپ، اغلب از ترفند تهدید به استعفا استفاده می‌کرد تا کارکنان کاخ سفید –و شخص رئیس‌جمهوری- را مجبور به تن دادن به دستوراتش کند.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز