خبرگزاری کار ایران

مهمترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

اذعان رژیم‌صهیونیستی به حمله به تیفور/ حمله موشکی به حمص و دمشق/ بررسی اوضاع رقه در شورای امنیت

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۰۵۵

اذعان رژیم‌صهیونیستی به حمله به پایگاه هوایی نظامی تیفور، حمله موشکی به حمص و دمشق و بررسی اوضاع رقه در شورای امنیت سازمان ملل از جمله مهمترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، اتحادیه اروپا نتوانست درباره اعمال تحریم‌های تازه علیه ایران برای راضی کردن آمریکا به عدم خروج از برجام توافق کند.

- یک افسر ارشد ارتش رژیم صهیونیستی به بمباران پایگاه نظامی تیفور سوریه توسط جنگنده‌های این رژیم اذعان کرد.

- پدافند هوایی ارتش سوریه توانست موشک‌هایی که به سوی پایگاه‌های هوایی در «الشعیرات» واقع در استان حمص و پایگاه «الضمیر» در شرق دمشق شلیک شدند را در هوا منهدم کنند.

- «ترزا می» نخست‌وزیر بریتانیا گفت که مشارکت کشورش در حمله به سوریه در راستای منافع ملی بوده و تنها برای دنبال کردن آمریکا این کار را انجام نداده است.

- نماینده روسیه در سازمان منع تسلیحات شیمیایی گفت مسکو مدارک غیر قابل انکاری در اختیار دارد که ثابت می‌کند حمله شیمایی در «دوما» انجام نشده است.

- «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ اسرائیل رژیم صهیونیستی گفت که این رژیم هرگز قبول نمی‌کند که روسیه محدودیت‌هایی برای فعالیت آن در سوریه و منطقه اعمال کند.

- وزیر اقتصاد فرانسه گفت که از نظر وی، یورش نظامی آمریکا به عراق در سال ۲۰۰۳ با حملات موشکی اخیر به سوریه قابل مقایسه نیست.

- رهبر حزب کارگر انگلیس خواستار ارائه اسنادی متقن در رابطه با ادعای دست داشتن روسیه در مسمومیت جاسوس سابق روس در سالیزبوری شد.

- شورش در زندانی در ایالت کارولینای جنوبی آمریکا، هفت کشته و ۱۷ مجروح برجای گذاشت.

- شورای امنیت سازمان ملل امشب طرح روسیه درباره اوضاع انسانی شهر رقه سوریه را طی جلسه‌ای بررسی می‌کند.

- انصارالله یمن در ادامه حملات خود علیه عربستان، با موشک بالستیک منطقه نجران در جنوب این کشور را هدف قرار داد این درحالی است که ریاض مدعی است که این حمله را دفع کرده.

- «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه، گفت: «ترکیه حمایت قابل توجهی از کارآفرینان می‌کند، چرا که "اهداف بزرگ" نیازمند "اصلاحات بزرگ" هستند.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز