خبرگزاری کار ایران

جزییات دیدار وکیل روس با پسر دوناد ترامپ

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۱۸۲

«ناتالیا وسلنیتسکایا» وکیل روس جزییات دیدارش با «دونالد ترامپ جونیور» پسر رییس‌جمهوری آمریکا را فاش کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، «ناتالیا وسلنیتسکایا» وکیل روسی که دیدارش با «دونالد ترامپ جونیور» پسر رییس‌جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۶، شائبه مداخله روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری را ایجاد کرد، جزییات دیدارش با ترامپ جونیور را تشریح کرد.

رسانه‌های آمریکایی در جولای ۲۰۱۷ مدعی شدند که دونالد ترامپ جونیور در دیدارش با وکیل روس در سال ۲۰۱۶، اطلاعات مهم و محرمانه‌ای درباره «هیلاری کلینتون» رقیب پدرش در انتخابات ریاست‌جمهوری، دریافت کرده است.

پیشتر ترامپ جونیور گفته بود در دیدارش با وکیل روس، تنها مذاکراتی درباره مسائل حقوقی مربوط به «فرزندخواندگی کودکان روس» توسط شهروندان آمریکایی انجام شده است.

وسلنیتسکایا در مصاحبه با اسپوتنیک دیدارش با بازپرس مجلس سنای آمریکا و سخنان ترامپ جونیور را تایید کرد.

وی ادامه داد که دیدارش با پسر ترامپ، شخصی بوده و به درخواست موکلان آمریکایی و درباره فرزندخواندگی کودکان روس، انجام شده است.

وکیل روس افزود: «دیدار با دونالد ترامپ جونیور با انتخابات، مسائل شخصی هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ، ارتباطی نداشت. ترامپ حتی در آن زمان نامزد ریاست‌جمهوری نشده بود.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز