خبرگزاری کار ایران

یک مقام دولتی آمریکا:

در مذاکرات اصلاح برجام با اروپا پیشرفت داشته‌ایم

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۴۸۴

یک مقام دولت آمریکا اعلام کرد که واشنگتن و سه کشور اروپایی به پیشرفت‌های قابل توجهی در زمینه اصلاح توافق هسته‌ای ایران دست پیدا کرده‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، یک مقام دولت آمریکا امروز –دوشنبه- اعلام کرد که واشنگتن و سه کشور اروپایی شامل بریتانیا، فرانسه و آلمان حقیقتا توانستند به پیشرفت قابل توجهی در زمینه اصلاح توافق هسته‌ای با ایران دست پیدا کنند.

وزارت خارجه آمریکا با صدور بیانیه‌ای به نقل از یک مقام ارشد که خواست نامش فاش نشود، گفت که از ژانویه گذشته تاکنون در حال مذاکره با سه کشور اروپایی هستیم و توانستیم به پیشرفت‌های قابل توجهی دست پیدا کنیم اما هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم.

این مقام وزارت خارجه آمریکا در حاشیه  دیدار وزاری خارجه گروه هفت در تورنتوی کانادا که روز گذشته –یکشنبه- برگزار شد، گفت که مذاکرات در جریان میان واشنگتن و سه کشور اروپایی یکی از موضوع‌های مورد بحث وزرای گروه هفت است.

در ژانویه گذشته، آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان گروهی برای بررسی توافق هسته ای ایران تشکیل دادند و با تایید دوباره برجام از سوی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا کار این گروه نیز آغاز شد.

ترامپ بارها عدم رضایت خود را از توافق هسته ای ایران که در سال ۲۰۱۵ به امضا رسیده بود اعلام کرد و تهدید کرده است که در صورت عدم اصلاح این توافق، واشنگتن از آن عقب نشینی خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز