خبرگزاری کار ایران

مهمترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

شهادت رییس شورای عالی سیاسی یمن/ موافقت کمیته روابط خارجی سنا با پومپئو/ جایزه آزادی مطبوعات به عکاس دربند مصری رسید

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۶۶۴

شهادت رئیس شورای عالی سیاسی یمن در حمله ائتلاف سعودی، موافقت کمیته روابط خارجی سنای آمریکا با گزینه رئیس‌جمهور این کشور برای تصدی سمت وزارت خارجه و ارائه جایزه آزادی مطبوعات سازمان ملل به عکاس مصری که در بازداشت است، از مهمترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، - کمیته روابط خارجی سنای آمریکا با «مایک پومپئو» گزینه پیشنهادی رئیس‌جمهوری این کشور برای وزارت خارجه موافقت کرد.

-یک خودروی وَن به عابران پیاده در شهر «تورنتو» در کانادا حمله کرده و بین ۹ تا ۱۶ نفر را مجروح کرده است.

- «صالح الصماد» رییس شورای عالی سیاسی یمن در حمله ائتلاف سعودی به شهادت رسید.

- سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد، «محمد ابوزید» عکاس مصری که در زندان به سر می‌برد را به عنوان برنده جایزه «آزادی مطبوعات» سال ۲۰۱۸، معرفی کرد.

- رژیم‌صهیونیستی مدعی شد منطقه‌ای از سوریه که از آنجا به مرز سرزمین‌های اشغالی فلسطین خمپاره شلیک شده را هدف قرار داده است.

- آمریکا پروژه ساخت بزرگترین کنسولگری این کشور در جهان را در «اربیل» آغاز کرد.

- «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد حمله مرگبار ائتلاف سعودی به غیرنظامیان در یمن را به شدت محکوم کرد.

- جنگنده‌های ائتلاف سعودی در ادامه حملات بی‌هدف در یمن، منطقه‌ای در استان حجه را بمباران کردند که در پی آن، ۱۸ غیرنظامی جان‌شان را از دست دادند.

- وزیر رژیم صهیونیستی تهدید کرد، در صورتی که هرگونه جنگی علیه اسرائیل از اراضی سوریه به راه بیفتد، پیامدهای کشنده‌ای برای دولت دمشق و شخص بشار اسد خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز