خبرگزاری کار ایران

عملیات ارتش سوریه در جنوب دمشق ادامه دارد/ قطع خطوط امدادرسانی داعش در «الحجر الاسود»

کد خبر : ۶۱۶۲۵۵

ارتش سوریه و نیروهای هم‌پیمان آن عملیات آزادسازی اردوگاه «الیرموک» و الحجر الاسود در جنوب دمشق را ادامه می‌دهند و نیروی هوایی با بمباران مواضع داعش، خطوط امدادرسانی این گروه تروریستی در الحجر الاسود را قطع کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، ارتش سوریه و نیروهای هم‌پیمان آن نبرد برای تامین امنیت در اردوگاه الیرموک و شهرک الحجر الاسود در جنوب دمشق را ادامه می‌دهند. نیروی هوایی و توپخانه‌ها بمباران استحکامات گروه تروریستی داعش را تشدید کرده‌اند و همین امر موجب پیشروی‌های این نیروها در مزارع «الجوره» در شهرک «القدم» و نیز قطع خطوط امدادرسانی به تروریست‌ها در الحجر الاسود شده است. 

خبرگزاری رسمی سوریه( سانا) نیز گزارش داد، مراحل خروج صدها عناصر مسلح به همراه خانواده‌های‌شان از قلمون شرقی به جرابلس و ادلب در شمال سوریه تکمیل شده است.

اهالی شهرک «الرحیبه» نیز در استقبال از خروج عناصر مسلح از آن، که مقدمه‌ای برای اعلام قریب‌الوقوع قلمون شرقی به‌عنوان منطقه امن شده است، در ورودی‌های شهرک جشن و شادی برپا کرده‌اند و در حالی‌که پرچم سوریه را در دست گرفته‌اند، شعارهایی در حمایت از ارتش سر می‌دهند.

طبق این گزارش، ارتش سوریه، عصر روز گذشته عملیات نظامی در جنوب دمشق را با آزادسازی برخی مزارع ادامه داد. طبق اعلام ستاد اطلاع‌رسانی جنگ( الاعلام الحربی)، هزاران تن از عناصر مسلح و خانواده‌های‌شان در قلمون شرقی ترجیح دادند به جای خروج از این منطقه، با دولت سوریه آشتی کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز