خبرگزاری کار ایران

وزارت خزانه‌داری آمریکا نقشه راه اعمال تحریم‌ علیه ایران را منتشر کرد

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۶۶۸

وزارت خزانه‌داری آمریکا با انتشار بیانیه‌ای در پایگاه اینترنتی خود، با اعلام خبر خارج شدن آمریکا از برجام، چگونگی اعمال تحریم‌های هسته‌ای علیه ایران را مشخص کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌ان‌ان، در بیانیه وزارت خزانه‌داری آمریکا آمده است که «دونالد ترامپ» رییس‌جمهوری آمریکا تفاهم‌نامه‌ای را امضا کرد که وزارت خزانه‌داری، سایر وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی این کشور را موظف می‌کند اقدام‌های لازم را برای برقراری تحریم‌ها علیه ایران انجام دهند.

وزارت خزانه‌داری آمریکا اضافه کرد: «در راستای دستور رییس‌جمهور، وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی، روند ۹۰ و ۱۸۰ روزه اعمال تحریم‌های مرتبط با توافق هسته‌ای را آغاز می‌کنند.»

طبق اعلام وزارت خزانه‌داری آمریکا، تحریم‌ها علیه ایران باتوجه به شرایط بین‌المللی، اقتصادی و سیاسی پس از ۹۰ یا ۱۸۰ روز اجرایی می‌شوند تا شرکت‌ها فرصت قطع ارتباط تجاری خود با ایران را داشته باشند.

این وزارتخانه ادامه داد: «وزارت امور خارجه، قانون تعلیق موقت تحریم‌ها را تصویب کرد تا مهلت ۹۰ و ۱۸۰ روزه برای اعمال تحریم‌ها، امکان‌پذیر شود.»

وزارت خزانه‌داری آمریکا همچنین بخشی را برای پاسخ دادن به پرسش‌های مرتبط با تحریم‌هایی که پس از این اعمال می‌شود، قرار داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز