خبرگزاری کار ایران

منابع پزشکی:

زمان ترخیص محمود عباس از بیمارستان مشخص نیست

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۵۷۵

روز دوشنبه تصاویری از قدم زدن و روزنامه خواندن رئیس ۸۳ ساله تشکیلات خودگردان در اطراف بخش بیمارستان منتشر شد که شایعه‌ها درباره بحرانی بودن وضعیت وی را را کاهش داد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگران فلسطین، امروز -سه‌شنبه- سومین روزی است که به‌خاطر ذات‌الریه در بیمارستان می‌ماند. یک سخنگوی بیمارستان با اعلام این خبر گفت که هنوز هیچ زمانی برای مرخص شدن وی اعلام نشده است. 

سخنگوی بیمارستان استشاری عرب که در نزدیکی رام‌الله در بخش اشغالی کرانه باختری قرار دارد به خبرگزاری فرانسه گفت: «وضعیت جسمی عباس خوب است، اما هنوز باید از او مراقبت کرد. تا کنون هیچ زمانی برای مرخصی او از بیمارستان اعلام نشده است.»

روز دوشنبه تصاویری از قدم زدن و روزنامه خواندن محمود عباس ۸۳ ساله در اطراف بخش این بیمارستان منتشر شد که شایعه‌ها درباره بحرانی بودن وضعیت رئیس تشکیلات خودگردان را کاهش داد. 

«احمد طیبی» از اعضای اسرائیلی‌-عرب پارلمان، در حساب توئیتر خود نوشت که او روز دوشنبه به دیدار عباس رفته بود. 

طیبی که که خود یک پزشک است، در حساب توئیترش نوشت: «عباس به ذات‌الریه مبتلاست و در حال حاضر با آنتی‌بیوتیک درمان می‌شود.»

وی افزود که انتظار داد عباس «چند روز دیگر» نیز در بیمارستان بماند.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز