خبرگزاری کار ایران

تمدید سفر ترامپ به انگلیس برای بازی گلف

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۹۱۳

رئیس‌جمهور آمریکا خواستار طولانی‌تر شدن سفرش به بریتانیا برای انجام بازی گلف شد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسکای نیوز عربی، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا ترجیح می‌دهد که سفر ماه جولای وی به بریتانیا که قرار است دو روز به طول انجامد طولانی‌تر شود.

به نوشته خبرگزاری «اسکای نیوز» رئیس‌جمهوری آمریکا قرار است برای یک سفر کاری ۱۲ و ۱۳ ماه جولای آینده (۲۱ و ۲۲ تیرماه) به انگلیس سفر کند و قرار است سفرش را برای انجام بازی گلف تمدید کند.

دیدار با ملکه الیزابت و صرف شام با «ترزا می» نخست‌وزیر انگلیس در اقامتگاهش در حومه بریتانیا، در دستور کار سفر ترامپ قرار دارد.

علاقه رئیس‌جمهوری آمریکا برای انجام بازی گلف موضوعی بحث‌برانگیز است و در جریان تبلیغات انتخاباتی‌اش نیز باراک اوباما، سلفش از وی به دلیل اختصاص وقت بسیار زیاد برای انجام این بازی انتقاد کرده بود.

وی گفته بود که وقت کافی برای انجام بازی گلف ندارد چرا که به شدت در حال کار برای مردم آمریکا است، اما منتقدانش می‌گویند که ترامپ اکنون در مقایسه با اوباما زمان طولانی‌تری را برای انجام بازی گلف صرف می‌کند.

گزارش‌های منتشر شده در روزنامه‌‌ها بیانگر آن است که از زمانی که ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا شده است تاکنون ۱۰۳ سفر برای انجام بازی گلف انجام داده؛ موضوعی که منجر به آن شده است که بیش از ۶۷ میلیون دلار از پول مالیات‌دهندگان در آمریکا هزینه این سفرها شود.

نخست‌وزیر انگلیس پس از سفر به آمریکا اندکی پس از انتخاب ترامپ به ریاست جمهوری، از وی برای سفر به لندن دعوت کرده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز