خبرگزاری کار ایران

ادعای عجیب استراتژیست سابق کاخ سفید:

اگر مارتین لوترکینگ زنده بود، به ترامپ افتخار می‌کرد

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۲۶۳

استراتژیست ارشد و پیشین کاخ سفید در مصاحبه‌ای گفت که اگر رهبر فقید جنبش حقوق مدنی سیاه‌پوستان امروز زنده بود، از اقدام‌های رئیس‌جمهوری آمریکا استقبال می‌کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی واشنگتن اگزماینر، «استیو بنن»، استراتژیست ارشد و پیشین کاخ سفید، گفت که چنانچه «مارتین لوترکینگ»، رهبر فقید جنبش حقوق مدنی آمریکایی‌های آفریقایی‌تبار، هنوز در قید حیات بود، به‌ «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری ایالات متحده، به‌خاطر دستاوردهایش در دولت افتخار می‌کرد. 

بنن در مصاحبه‌ای که روز گذشته -چهارشنبه- با شبکه خبری «بی‌بی‌سی» انجام داد، گفت: «اگر مارتین لوترکینگ زنده بود، به ترامپ به‌خاطر کارهایی که برای اشتغال‌زایی جامعه سیاه‌پوستان و اسپانیای‌تبارها انجام داده است، افتخار می‌کرد.» 

وی با ستایش از نرخ پایین بیکاری در میان آمریکایی‌های آفریقایی‌تبار و اسپانیایی‌تبار در دوران ریاست‌جمهوری ترامپ، استدلال کرد که رهبر فقید جنبش مدنی از تاثیری که دولت فعلی آمریکا بر زندگی اجتماع اقلیت‌ها گذاشته است، استقبال می‌کرد. 

استراتژیست ارشد پیشین کاخ سفید گفت که ترامپ کارهای بسیاری برای آفریقایی‌تبارها و اسپانیایی‌تبارها انجام داده است. 

او ادامه داد: «فکر نمی‌کنید لوترکینگ به ترامپ افتخار می‌کرد؟ به بیکاری در میان سیاه‌پوستان در پنج سال گذشته نگاه کنید. فکر نمی‌کنید مارتین لوتر کنیگ اگر زنده بود می‌گفت: “بله، شما بسیاری از مردان و زنان سیاه‌پوست را به کار فرستاده‌اید”؟»

وی همچنین گفت که لوترکینگ از این‌که ترامپ از مرزهای آمریکا حفاظت کرده و «از ورود نیروهای کار غیرقانونی که با کارگران آمریکایی رقابت و هر روز مدارس و نظام سلامت این کشور را تخریب می‌کنند» جلوگیری کرده است، استقبال می‌کرد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز