خبرگزاری کار ایران

استقبال ترامپ از واکنش کره‌شمالی به لغو دیدارش با کیم

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۵۵۵

رییس‌جمهوری آمریکا از واکنش کره‌شمالی نسبت به لغو دیدار رهبران دو کشور استقبال کرده و گفت که اکنون زمان مذاکره بیشتر است.

به گزارش ایلنا به نقل از آسوشیتد‌پرس، «دونالد ترامپ» رییس‌جمهوری آمریکا امروز-جمعه- از واکنش کره‌شمالی نسبت به لغو دیدار رهبران دو کشور در سنگاپور، استقبال کرد.

ترامپ اضافه کرد که دو کشور اکنون برای قرار گرفتن در مسیر درست، مذاکره می‌کنند.

وی با ارسال پیامی در توییتر خود، واکنش کره‌شمالی به لغو دیدار سنگاپور را گرم و سازنده خواند.

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا، روز گذشته در نامه‌ای به «کیم جونگ‌اون» رهبر کره‌شمالی اعلام کرد، نشست برنامه‌ریزی شده دوجانبه در ۱۲ ژوئن در سنگاپور را لغو کرده است.

ترامپ دلیل لغو این دیدار را «خشم آشکار و دشمنی عیان» در مواضع اخیر کره‌شمالی عنوان کرد.

این در حالی‌ست که «کیم گی کی وان» معاون وزیر خارجه کره‌شمالی، امروز تصمیم رئیس‌جمهوری آمریکا را برای لغو نشست سران دو کشور «غیرمنتظره» دانسته و از این اقدام ابزار تاسف کرده است.

به گزارش خبرگزاری رسمی کره‌شمالی، معاون وزیر خارجه این کشور در عین حال گفته است: «ما بار دیگر تمایل خود را برای نشست چهره به چهره برای حل و فصل مشکلات در هر زمان و به هر شکل و قالبی به آمریکا اعلام می‌کنیم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز