خبرگزاری کار ایران

مهمترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

اعلام آمادگی آژانس برای نظارت بر خلع سلاح هسته‌ای پیونگ‌یانگ/ انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در بنغازی/ توافق آمریکا و ترکیه در خصوص منبج سوریه

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۶۲۸

اعلام آمادگی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای نظارت بر خلع سلاح هسته‌ای پیونگ‌یانگ، انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در بنغازی، توافق آمریکا و ترکیه برای همکاری مشترک جهت تضمین امنیت و ثبات در شهر منبج سوریه از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، خبرگزاری «یونهاپ» گزارش داد که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای نظارت بر خلع سلاح هسته‌ای کره‌شمالی اعلام آمادگی کرده است.

-رئیس‌جمهوری آمریکا از واکنش کره‌شمالی نسبت به لغو دیدار رهبران دو کشور استقبال کرده و گفت که اکنون زمان مذاکره بیشتر است.

-رئیس‌جمهوری روسیه گفت که تحریم‌های سیاسی وضع شده در جهان، آسیب جدی به اقتصاد بین‌المللی وارد کرده است.

- ترکیه از بازداشت ۵۱ فرد مظنون به عضویت در گروه تروریستی داعش، خبر داد.

- منابع محلی از انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در بنغازی و کشته شدن دست‌کم هفت نفر خبر دادند.

- رئیس‌جمهوری ترکیه طی تماس تلفنی با رهبر جریان «صدر» در عراق، پیروزى ائتلافِ به رهبری او را در انتخابات پارلمانی عراق تبریک گفت.

- آمریکا و ترکیه در بیانیه‌ای مشترک، از توافق درباره «نقشه راه» برای همکاری جهت تضمین امنیت و ثبات در شهر منبج سوریه، خبر دادند.

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز