خبرگزاری کار ایران

وزارت امنیت داخلی ایالات متحده آمریکا خبر داد؛

صدور ۱۵ هزار روادید موقت برای کارگران فصلی غیرکشاورز در سال مالی جاری

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۷۰۱

ایالات متحده در سال جاری، برای نخستین‌بار، از طریق لاتاری ۶۶ هزار ویزای موقت برای کارگران فصلی غیرکشاورز صادر کرد. تجارت‌هایی که معمولا در سال‌های گذشته ویزای کافی برای کارگران موقت خود دریافت می‌کردند، امسال گزارش دادند که بسیاری از درخواست‌های آنان رد شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، وزارت امنیت داخلی ایالات متحده آمریکا، روز گذشته -جمعه- اعلام کرد که دولت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، ۱۵ هزار روادید موقت برای کارگران فصلی غیرکشاورز در سال مالی جاری صادر خواهد کرد. 

این اقدام کمکی خواهد بود به آن دسته از تجارت‌های ایالات متحده که در فصل‌های پرازدحام توریستی به کارگران فصلی وابسته‌ هستند. بسیاری از این شرکت‌ها پیش‌تر اعلام کرده بودند که مدت زمان کوتاه روادید این کارگران اقتصاد آن‌ها را به سوی نابودی برده است. 

ایالات متحده در سال جاری، برای نخستین‌بار، از طریق لاتاری ۶۶ هزار ویزای موقت برای کارگران فصلی غیرکشاورز صادر کرد. تجارت‌هایی که معمولا در سال‌های گذشته روادید کافی برای کارگران موقت خود دریافت می‌کردند، در سال جاری گزارش دادند که بسیاری از درخواست‌های آنها رد شده است. 

«کریستین نیلسن» وزیر امنیت داخلی ایالات متحده آمریکا، در بیانیه‌ای اعلام کرد: «محدودیت روادید کارگران فصلی در اصل برای حمایت از کارگران آمریکایی شکل گرفته است، اما در زمان‌هایی چون برهه فعلی که امکان آسیب دیدن تجارت‌های آمریکایی وجود دارد، باید در آن تجدیدنظر کرد».

سال گذشته میلادی، دولت ترامپ شمار روادید کارگران فصلی را برای سال مالی ۲۰۱۷ به ۱۵ هزار رساند. 

    

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز