خبرگزاری کار ایران

رودی جولیانی خواستار شد:

برگزاری جلسه توجیهی درباره اطلاعات محرمانه در کارزار انتخاباتی ترامپ

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۷۵۱

رئیس‌جمهوری آمریکا ادعاهایی ثابت‌نشده را راجع به رفتار غیرقانونی اف‌بی‌آی و غرض‌ورزی سیاسی این سازمان مطرح کرده و آن را «جاسوسی» خوانده است.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، تیم حقوقی «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، خواستار برگزاری جلسه‌ای توجیهی درباره اطلاعات محرمانه‌ای شد که با قانونگذاران درباره سرچشمه‌های تحقیقات پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) در خصوص احتمال دخالت روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده در سال ۲۰۱۶ به اشتراک گذاشته بود.

تیم حقوقی ترامپ ممکن است این پرونده را به‌عنوان بخشی از تلاش برای متوقف کردن دادستان ویژه این تحقیق به دیوان عدالت آمریکا ببرد. 

«رودی جولیانی» یکی از وکلای دونالد ترامپ، روز گذشته -جمعه- به آسوشیتدپرس گفت که کاخ سفید امیدوار است تا هفته آینده از شر این اطلاعات خلاص شود، به‌ویژه در رابطه با یک خبرچین قدیمی در دولت که به اعضای کارزار انتخاباتی ترامپ در سال ۲۰۱۶ نزدیک شد تا بتواند اطلاعاتی را راجع به تلاش‌های روسیه برای اثر گذاشتن بر انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا به‌دست آورد. 

ترامپ ادعاهایی ثابت‌نشده را راجع به رفتار غیرقانونی اف‌بی‌آی و غرض‌ورزی سیاسی این نهاد مطرح کرده و آن را «جاسوسی» خوانده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز