خبرگزاری کار ایران

سناتور جمهوری‌خواه:

ادعای جاسوسی در کارزار انتخاباتی ترامپ، تاکتیک انحرافی است

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۶۸۶

به عقیده سناتور جمهوری‌خواه رئیس‌جمهوری آمریکا می‌کوشد در پرونده دخالت احتمال روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ خلل ایجاد کند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، «جف فلیک» سناتور جمهوری‌خواه که از زمان روی کار آمدن «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا در حمله به او تردید نکرده است، روز گذشته –یکشنبه- مدعای ترامپ را مبنی بر آن‌که پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) از کارزار انتخاباتی او جاسوسی کرده بود «تاکتیکی در جهت منحرف کردن افکار عمومی» دانست. 

این اظهارنظر فلیک که در شبکه تلویزیونی ان‌بی‌سی منتشر شد، او را بار دیگر در خط مقدم معدود قانون‌گذاران جمهوری‌خواه قرار داد که می‌خواهند آشکارا به ترامپ به‌خاطر اتهام‌زنی به مقام‌های درگیر در پرونده دخالت احتمالی روسیه در انتخابات ریاست‌جموری ۲۰۱۶ آمریکا حمله کنند.

فلیک گفت که اظهارات بی‌اساس ترامپ مبنی بر جاسوسی اف‌بی‌آی، زمانی شدت گرفت که نگرانی‌ها درباره این‌که ممکن است رئیس‌جمهوری تلاش کند با اخراج «رابرت مولر»، دادستان پرونده دخالت روسیه یا «رود روزنستاین»، معاون دادستان کل که او را به این سمت گمارد، در روند این قضیه خلل ایجاد کند. 

فلیک گفت: «مدعای جاسوسی که رئیس‌جمهوری مطرح کرده، تاکتیکی در جهت منحرف کردن افکار عمومی است. نگرانی‌هایی راجع به این وجود دارد که ترامپ تلاش کند با استفاده از این مسئله روزنستاین و مولر را از کار برکنار کند. اگر چنین شود، بحرانی در قانون اساسی به وجود می‌آید.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز