خبرگزاری کار ایران

تخلیه صدها کشته و زخمی نیروهای ائتلاف از طریق دریای سرخ/ انصارالله: متجاوزان دچار عملیات فرسایشی شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۳۸۶

منابع یمنی از کشته شدن معاون ستاد نیروهای امارات و گروهی از افسران ارشد امارات و عربستان در الحدیده خبر دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از المسیره، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مرکز استقرار مزدوران سعودی در منطقه «الجمارک» و در صحرای «البقع» در منطقه نجران در جنوب عربستان را هدف حملات توپخانه‌ای قرار دادند.

همچنین در نتیجه عملیات نظامی و تک‌تیراندازی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در استان‌های «تعز» و «الضالع» شماری از نیروهای متجاوز کشته و زخمی شدند.

در همین راستا، یک منبع نظامی یمنی تصریح کرد، نیروهای متجاوز در حال تخلیه اجساد ده‌ها کشته و صدها زخمی خود از طریق دریا در ساحل غربی یمن هستند.

وی با اشاره به این‌که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن راه‌های پشتیبانی نیروهای متجاوز و مزدور رادر مناطق «الفازه»، «الجاح» و «المجیلیس» محاصره و قطع کرده‌اند، افزود این امر موجب آشفتگی نیروهای ائتلاف شده است.

همزمان، شبکه تلویزیونی «العالم» به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که معاون ستاد نیروهای امارات و گروهی از افسران ارشد امارات و عربستان سعودی در الحدیده کشته شدند.

از سوی دیگر، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش «انصارالله» اعلام کرد، جنگنده‌ها، ناوها و زره‌پوش‌های متجاوزان هیچ دستاوردی برای متجاوزان نداشته و آنها دچار عملیات فرسایشی شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز