خبرگزاری کار ایران

مهمترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

درگیری نیروهای تحت حمایت آمریکا با عناصر داعش/ درخواست رهبر کاتولیک‌های جهان برای صلح در یمن/ حمله جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی به یکی از پایگاه‌های ارتش سوریه در شرق این کشور

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۳۹۵

تیراندازی در گالری هنری در نیوجرسی آمریکا، درخواست رهبر کاتولیک‌های جهان برای صلح در یمن و حمله جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی به یکی از پایگاه‌های ارتش سوریه در شرق این کشور از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، سفیر آمریکا در سرزمین‌های اشغالی از وزارت خارجه ایالات متحده خواسته بود درباره فعالیت‌های نظامیان صهیونیستی تحقیق نکند.

- آلمان از لغو برنامه احداث خط آهن سریع‌السیر تا بریتانیا که قرار بود تا سال ۲۰۲۰ اجرا شود، خبر داد.

- منابع محلی از وقوع تیراندازی در گالری هنری ۲۴ ساعته در ایالت نیوجرسی خبر دادند.

- نیرو‌های تحت حمایت آمریکا در سوریه از درگیری با عناصر داعش در نزدیکی مرز عراق و گرفتن کنترل یک روستا از عناصر این گروه تروریستی خبر داد.

- رهبر کاتولیک‌های جهان درباره شرایط انسانی یمن ابراز نگرانی کرده و خواستار برگزاری مذاکرات صلح شد.

- نماینده پارلمان نیجریه از کشته شدن دست‌کم هشت پلیس این کشور در انفجار بمب کنار جاده‌ای خبر داد.

- عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا از سیاست‌های دولت این کشور در جدا کردن کودکان پناهجویان از والدین آنها، انتقاد کرده و لغو این سیاست را خواستار شد.

- مشاور ترامپ مدعی شد کاخ‌سفید جدا کردن کودکان پناهجویان از والدینشان را دوست ندارد اما قانون باید اجرا شود.

- حمله جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی به یکی از پایگاه‌های ارتش سوریه در شرق این کشور، به کشته و زخمی شدن چندین سرباز سوری منجر شد.

- منابع یمنی از کشته شدن معاون ستاد نیروهای امارات و گروهی از افسران ارشد امارات و عربستان در الحدیده خبر دادند.

- جنگندهای رژیم صهیونیستی صبح امروز مواضع گروه‌های فلسطینی در نوار غزه را هدف قرار دادند که با پاسخ موشکی مقاومت روبه‌رو شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز